מה כולל תהליך בניית MVP

MVP הוא מונח המתייחס למוצר המינימלי בר-קיימא. זהו מוצר עם מספיק תכונות כדי לבדוק את השוק או לקבל משוב מלקוחות. מה כולל תהליך בניית MVP, אלה הדברים שכדאי לדעת בנושא. 

שלב מרכזי בפיתוח מוצר 

ה-MVP הוא שלב מרכזי בתהליך פיתוח המוצר והוא עוזר לסטארט-אפים ולעסקים להוציא את המוצרים שלהם החוצה כדי שיוכלו להיבדק על ידי משתמשים פוטנציאליים. תהליך בניית MVP מיצר תחושה של התרגשות ודחיפות למוצר, במיוחד בקרב משתמשים פוטנציאליים. הוא נועד לספק משוב על המוצר כדי להנחות את הפיתוח. לאחר שימוש ב-MVP על ידי קבוצה קטנה של משתמשים, ניתן ליצור גרסה מעשייה שתהיה מוכנה לגרסה רחבה יותר. ה-MVP נותן לחברי הצוותים את ההזדמנות לתעדף תכונות רצויות ומועדפות. 

מתאים בבניית אפליקציות

תהליך בניית MVP  יכול לשמש גם באפליקציות. כלומר, MVP יכול גם להתייחס לאפליקציה שפותחה עם תכונה אחת בלבד שיכולה לעזור לך לבדוק את השוק עבור רעיון האפליקציה שלך. . MVP הוא צורה מקוצרת של ראשי התיבות Minimum Viable Product. הוא משמש לתיאור אפליקציה או תוכנה שיש לה מערך תכונות מוגבל שנועד לבדוק את השוק עבור רעיון.

חסכוני בזמן ובכסף

זוהי אסטרטגיה שבה משתמשים עסקים כדי להשיק מוצרים או שירותים עם מספיק תכונות כדי לבדוק את השוק מבלי לבזבז זמן, כסף או משאבים על תכונות שהשוק לא צריך. המונח "MVP" נגזר משתי אסטרטגיות שיווק: מינימום מוצר בר-קיימא ואסטרטגיית MVP. הרעיון מאחורי אסטרטגיה זו הוא להשיק מוצר עם רק את התכונות הנחוצות כדי לבדוק את הכדאיות שלו. במקרים רבים, תכונות אלו מקודדות ביד על מנת לחסוך  זמן פיתוח ולחסוך כסף. 

לסיכום, MVP אינו מוצר מוגמר, הוא נועד לעזור לחברות ללמוד מה השוק רוצה ומה הלקוחות שלהן רוצים. זה מאפשר לדעת אם הם צריכים לבצע שינויים נוספים או שהם צריכים להמשיך עם התוכנית המקורית. מידע נוסף באתר https://www.shtibel.com/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי בניית אתרים לילדים – איזה אופי הילד צריך כדי לבנות אתר
הילד שלכם רוצה להתחיל לפתח ולהקים אתרים? מזל טוב! הוא עושה את הבחירה הנכונה. תחום הרשתות, בניית האתרים...
קרא עוד »
ינו 12, 2022
חנות אינטרנטית – הדרך הטובה ביותר להביא לקוחות חדשים לעסק
מה המטרה של כל בעל עסק בכל תחום, בכל מקום? לייצר כמה שיותר לקוחות ולהגדיל את מחזור המכירות של העסק....
קרא עוד »
מרץ 21, 2022
מיתוג עסק – ככה תעשו את זה נכון
בעסקים אי אפשר להתפשר על פחות מהטוב ביותר. במיוחד אם תחום העיסוק שלכם הוא תחום תחרותי מאוד. ומסתבר...
קרא עוד »
דצמ 18, 2018