פרסום ביוטיוב – איך עושים את זה נכון

פרסום ביוטיוב

אין ספק שאחד האתרים הפופולאריים ביותר באינטרנט וכן באפליקציות במכשיר הסלולר, הוא יוטיוב. אין גולש שלא צופה באתר זה, לפחות פעם אחת ביום. החל משירים, נאומים, תוכניות טלוויזיה, תקצירים של משחקי ספורט ואפילו סתם סרטונים של חיות, ילדים או כל דבר אחר. 

לכן זה לא מפתיע שכל הנושא של פרסום ביוטיוב הפך להיות מאוד פופולארי עם הזמן. יותר ויותר חברות, עסקים ובעלי מקצוע מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף ביצירת סרטוני פרסום וכמובן בהצגתם וקידומם ביוטיוב. בסופו של דבר, בצורה כזו אפשר ליהנות מחשיפה נכונה וממוקדת בקרב קהלים שונים. 

היתרונות של פרסום ביוטיוב על פני פרסום בטלוויזיה מסחרית הם, הפרסום ביוטיוב הרבה יותר ממוקד, הרבה יותר נגיש וזמין, אפשר להציג אותו בצורות ובדרכים שונות, וסביר להניח שהוא גם זוכה לחשיפה הרבה יותר גדולה מאשר פרסומות בטלוויזיה. כעת השאלה היא, כיצד יוצרים פרסום ביוטיוב בצורה נכונה שתענה על הצרכים שלנו. 

איך עושים את זה חכם ונכון?

ראשית, צריך לדעת כיצד לאפיין את הצופים בסרטונים, כיצד מאפיינים את הצרכים של בית העסק ואיך מביאים את זה לכדי מימוש באופי יצירת הסרטון בסופו של דבר. 

שנית, צריך לדעת איך לתמצת בצורה נכונה את מה שאנחנו רוצים להציג דרך הסרטון. לטובת שיווק ביוטיוב אנחנו נציג סרטונים קצרים יחסית ולכן עלינו לדעת כיצד להציג את המסר שלנו בצורה פשוטה וקלה, מבלי להרחיב יותר מדי. 

שלישית, חשוב שהסרטון יעבור באופן כזה שהגולש לא ירצה לדלג עליו וכן שהוא ירצה להיעזר בו בשביל לרכוש מוצרים ושירותים מאיתנו. נוכל לעשות זאת אך ורק אם נבנה סרטון חכם שיפנה לקהל היעד בצורה אופטימאלית, באופן שישרת את המטרות שלנו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהן הדרכים לייצר הכנסה פאסיבית?
הכנסה פסיבית יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לך לייצר תזרים מזומנים נוסף, בין אם אתה מפעיל בלאגן צדדי או...
קרא עוד »
יול 17, 2022
קידום ממומן ברשת המדיה של גוגל
כל עסק צריך לחשוב מי הם הלקוחות שלו, אך לא מספיק להכיר את הלקוחות שלנו לעומק אלא יש צורך גם להבין איך...
קרא עוד »
דצמ 25, 2018
התאמה של שיווק וידאו: ניתוח מקיף
הזינוק בטרנספורמציה הדיגיטלית הוביל עידן שבו עסקים צריכים למנף אסטרטגיות מגוונות כדי להישאר צף....
קרא עוד »
יול 26, 2023