מהן הדרכים לייצר הכנסה פאסיבית?

הכנסה פסיבית יכולה להיות דרך מצוינת לעזור לך לייצר תזרים מזומנים נוסף, בין אם אתה מפעיל בלאגן צדדי או סתם מנסה להשיג מעט בצק נוסף בכל חודש, במיוחד כשהאינפלציה משתוללת בכל המשק. הכנסה פסיבית יכולה לעזור לך להרוויח יותר בתקופות הטובות ולגרום לך להתגבר אם תהפוך לפתע למובטל, אם אתה מרצונך לוקח זמן מהעבודה או אם האינפלציה ממשיכה להרוס את כוח הקנייה שלך.

עם הכנסה פסיבית אתה יכול לקבל כסף גם כשאתה ממשיך בעבודה העיקרית שלך, או אם אתה מסוגל לבנות זרם מוצק של הכנסה פסיבית, אולי תרצה להתאושש קצת. כך או כך, הכנסה פסיבית מעניקה לך ביטחון נוסף.

ואם אתה מודאג מהיכולת לחסוך מספיק מהרווחים שלך כדי לעמוד ביעדי הפרישה שלך, בניית עושר באמצעות הכנסה פסיבית היא אסטרטגיה שעשויה למשוך גם אותך.

הכנסה פסיבית כוללת השתכרות קבועה ממקור שאינו מעסיק או קבלן. רשות המסים אומרת שהכנסה פסיבית יכולה להגיע משני מקורות: נכס דיגיטלי להשכרה או עסק שבו אדם אינו משתתף באופן פעיל, כגון תשלום תמלוגים על ספרים או דיבידנדים במניות.

"אנשים רבים חושבים שהכנסה פסיבית היא השגת משהו בחינם", אומר המאמן הפיננסי ומנהל קרן הגידור בדימוס טוד טרסידר. "יש לו משיכה של 'להתעשר מהר'… אבל בסופו של דבר, זה עדיין כרוך בעבודה. אתה פשוט נותן את העבודה מראש."

בפועל, אתה יכול לעשות חלק מהעבודה או את כולה מראש, אבל הכנסה פסיבית כרוכה לעתים קרובות גם בעבודה נוספת לאורך הדרך. ייתכן שתצטרך לעדכן את המוצר שלך או לתחזק היטב את הנכס להשכרה, כדי לשמור על זרימת הדולרים הפסיביים.

אבל אם אתה מחויב לאסטרטגיה, זו יכולה להיות דרך מצוינת לייצר הכנסה ותיצור לעצמך קצת ביטחון פיננסי נוסף לאורך הדרך.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משחקי רצפה גדולים לחצר בית הספר, אטרקציה שווה!
הילדים אוהבים מאד לשחק בבית עם בני המשפחה ועם חברים במשחקי קופסה. קיימים אין ספור סוגים החל במונופול...
קרא עוד »
יול 08, 2020
הפלוס המרכזי בקידום אתרי בעלי חיים
עם מעל ל-700 אלף כלבים וחתולים בישראל (לא כולל את אלה החיים ברחוב) אין פלא מדוע מדובר באחד התחומים...
קרא עוד »
נוב 23, 2021
בניית חנות וירטואלית – לעשות את זה בצורה נכונה
אחת ההחלטות החשובות ביותר שיכול בעל עסק לקבל, זו החלטה להקים חנות וירטואלית באתר שלו. חנות שתשרת את...
קרא עוד »
ינו 08, 2020