באילו מדינות נאסר המסחר במטבעות דיגיטליים?

מטבעות ביטקוין

מטבעות וירטואליים הפכו להיות "שיחת פינת הקפה" הפורה והמעניינת ביותר בשנה האחרונה, בעיקר משום שרבים רוצים לדעת האם מדובר במטבע וירטואלי שיהפוך עם השנים למקובל ורב ערך? או שמדובר בצורת תשלום וירטואלית שמשרתת רק בעלי עסקים מפוקפקים? 

שימוש במטבע ביטקוין אינו ניתן לשימוש ממשי במרבית מדינות העולם, לכן הוא משמש רבים להעברת תשלום "מארנק לארנק" באופן וירטואלי, ולאחר מכן קבלת תשלומים על שירותים ללא מיסים ותוספות. אבל מהו מטבע ביטקוין? ובאילו מדינות הוא נאשר לשימוש? הכול בהמשך. 

קווים לדמותם של מטבעות דיגיטליים

מטבעות ביטקוין הם וריטואלים ועדיין אינם קיימים במציאות באופן פיזי. המטבע מתומחר במחיר נמוך והוא משמש דרך חכמה להעביר תשלומים מארנק וירטואלי אחר לשני, בעוד שהוא משרת נאמנה חברות ועסקים. מלבד זאת, רבים בוחרים לרכוש מטבעות בבורסה תוך השקעה במטבע ביטקוין שערכו על פי שעה: 8,100 דולרים. ההשקעה על פי התחזיות תניב בסופו של דבר רווח ממשי – זאת משום שהוא ישמש שיטת תשלום מעולה ורווחית יותר, דרך הרשת. 

איזו מדינה אסרה על שימוש במטבעות ביטקוין?

כיום, המטבעות לא שייכות או מונפקות על יד אף מדינה, אלא שהן מונפקות באופן וירטואלי בלבד. מלבד זאת, אף מדינה או גוף ממשלתי אינו סוחר במטבעות או הופך אותן לחוקיות, בעוד שבדרום קוריאה נבחן איסור על מסחר וירטואלי במטבע: מה שהוביל לצניחתו. 

נוסף לכך, בשל צניחת המטבע בבורסה עם ירידה של 13.8 אחוזים, הפך המטבע לפחות ופחות מבוקש, אך הדבר יכול להוות הזדמנות לרכישת מטבעות בשער נוח יותר, משום שמרבית הכלכלנים צופים כי אכן למטבעות אלה יהיה כוח רב בעתיד. 

לסיכום, במרבית המדינות אין שימוש פזי במטבעות ביטקוין אלא וירטואלי בלבד, מה שיכול לחזק בעלי עסקים וחברות. בדרום קוריאה נאסר מסחר וירטואלי במטבעות, מה שגרם לירידה בערכן. כדי להבין יותר – הכנסו אל אתרי מומחים בביטקויון ונסו להבין יותר אודות כוחו של המטבע הווירטואלי. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדוע הוצאת ספרים מקצועית היא המפתח להצלחה שלך
בעולם הספרותי, המסע מכתב יד לספר שפורסם רצוף באתגרים, נבוכים והחלטות שיכולות להשפיע באופן משמעותי על...
קרא עוד »
פבר 27, 2024
שיווק בפייסבוק – מה צפוי לנו בשנת 2019?
מצמצתם כהרף עין, שינוי דרמטי נוסף התרחש בזמן קצר זה בכל מה שנכלל תחת הכותרת ניו מדיה. כן, שנת 2018 ננעלת...
קרא עוד »
ינו 25, 2019
האם אפליקציות IOS עושות יותר כסף מאפליקציות אנדרואיד?
אם אתם רוצים לפתח אפליקציה עבור מערכות הפעלה כמו IOS או אנדרואיד, חשוב שתכירו את ההבדלים בין שתי...
קרא עוד »
יול 22, 2019