פלטת פירות ועוגיות מתוקות: כיבוד שכדאי להגיש בפגישות עסקיות

פלטת פירות

עומדים לארח פגישה עסקית ממש חשובה בקרוב? עושים את זה על בסיס קבוע כחלק מההתנהלות השוטפת של העסק שלכם? ובכן, אתם צריכים לדעת כי חלק גדול מאד מההצלחה של הפגישות הללו כלל לא קשור לתוכן הפגישה. אז למה כן אתם שואלים? ובכן, חלק גדול מההצלחה הוא בנראות וברושם שאתם מצליחים להותיר על הלקוחות או המשקיעים שמגיעים אליכם וחלק יותר ספציפי מזה, הוא איך לא, האוכל שאנו מגישים. אז, בפעם הבאה שאתם עומדים לפני פגישה עסקית, הנה כמה דברים שכדאי לכם להגיש בשביל פגישה טובה ורושם מעולה.

פלטת פירות

אם אתם מחפשים כיבוד שגם יהיה טעים, גם ייראה יפה מאד לעין וגם יצביע על כך שאתם לארג'ים ומוכנים להשקיע בלקוחות או שותפים עתידיים שלכם, שווה בהחלט להזמין פלטת פירות מרהיבה. פלטה כזו מגיעה עם מגוון פירות העונה חתוכים ומסודרים בצורה יפה והם תענוג לחך, במיוחד כשהם טריים וקרים.

עוגיות בוטיק

הרבה פעמים פגישות עסקיות נעשות עם כוס קפה טובה שאנו מציעים למארחים, ולצד הקפה המר, כדאי מאד להגיש גם משהו מתוק כמו עוגיות. שימו לב, כאן זה נהיה קצת טריקי. יש עוגיות בטווחי מחירים משתנים ובסופר תמצאו גם עוגיות זולות מאד. אנו ממליצים בחום להשקיע דווקא בעוגיות בוטיק איכותית, כמו אלו שמשווקת למשל חברת עוגייה, שייתנו ללקוחות הרגשה שאתם משקיעים בהם ולא מביאים להם כיבוד כדי לסמן וי.

פינגר פוד

אם הפגישה מתרחשת בשעות בהן אנשים מתחילים להיות רעבים, נניח סביב ארוחת הצהריים. מומלץ בהחלט לפרגן באוכל שגם ישביע. כדאי להבין כמה רולים של סושי, אולי כמה טורטיות מגולגלות ממולאות בירקות או בביצה וחצילים ובעצם כל מאכל שאפשר לאכול תוך פגישה ולא צריך צלחת וסכו"ם בשבילו. זכרו כי על בטן מלאה אנו נוטים לקחת החלטות הרבה יותר רציונליות ומושכלות.

לסיכום, בכל מקרה בו אתם מארחים פגישה עסקית, אל תשכחו לדאוג לאורחים שלכם עם אירוח טוב ומאכלים טעימים שיבהירו להם כמה הם חשובים לכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה בעצם זום פריוריטי?
פריוריטי היא מערכת שנועדה לצורך ניהול החשבונות של העסק. חברת פריוריטי היית הבלעדית עד לפני שנים לא...
קרא עוד »
יול 18, 2021
למה כדאי להשתמש בשרתים וירטואליים?
שרתים וירטואליים הם הדרך הטובה ביותר לחסוך ברוחב פס ומשאבי שרת. אתה יכול להשתמש בהם לכתיבה, עריכה או...
קרא עוד »
אפר 15, 2023
קורס פיתוח אוטומציה – 3 סיבות למה כדאי לעשות אותו
אפשר למצוא אנשים בכל השלבים בחיים אשר בוחרים לעשות הסבת מקצוע לפיתוח אוטומציה ולקחת קורס שיוכל...
קרא עוד »
פבר 08, 2022